سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

 استرس ارتباط مستقیم با جسم وروان انسان دارد و منشا بسیاری از بیماریهاست .  واکنش بدن ما نسبت به استرسها با ترشح برخی مواد شیمیائی بنام هورمونها انجام میشود وحالتی تحت عنوان جنگ و گریز ! را پدید می آورد.

 به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ،  اصلی ترین هورمونهائی که این حالت را بوجود می آورند عبارتند از آدرنالین و کورتیزول .اینها توسط غده های فوق کلیوی و بر اثر دریافت سیگنالهائی از هیپوتالاموس مغز ، ترشح شده و پاسخ های خاصی را در بدن بر می انگیزند.در حقیقت پاسخ دفاعی یک مرغ در حمایت از جوجه هایش و یا فرار از مقابل یک شیر درنده توسط سایر حیوانات نیز با همین هورمون ها ایجاد میشوند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/6/26 ] [ 11:52 صبح ] [ عظیمی پور ]
ازدواج نوعی رابطه است . اصولا زندگی یعنی برقراری رابطه برای پاسخ گفتن به ضرورتها. در ازدواج ما دو نوع نیاز را باید برطرف کنیم 1- نیاز جنسی که خیلی مهم است 2- نیاز روحی - روانی که آن هم به نوبه خود مهم است البته ما نیازهای مادی هم داریم که بدون ازدواج هم قابل پاسخگویی است .
وقتی نیاز جنسی ما به صورتی مکانیکی برطرف بشود ، نمی‌توانیم نام آن را ازدواج یا زندگی مشترک بگذاریم 0 چرا که این رابطه با خود ارضایی هیچ فرقی ندارد. تنها نوعی رابطه مکانیکی است . حتی می توانم بگویم که در برخی اوقات خود ارضایی، که به هیچ وجه تجویز نمی شود ولی طبق آمار مراکز علمی ، بسیاری  به این شیوه ارضاء پناه می‌برند، آرامش بیشتری به دنبال دارد . چراکه ما در ارضاء جنسی مکانیکی و پسیکولوژیک ، صدمه هم می خوریم.چرا که در این خصوص رابطه ناهنجار است و در ضمن خیال می کنیم مورد سوء استفاده قرار گرفته ایم.
[ شنبه 90/6/26 ] [ 11:32 صبح ] [ عظیمی پور ]
  1 – شوهرهایی که تعصب بی جا را با غیرت اشتباه گرفته اند.
خانمش را چون یکی شی می پندارد. به نام دوستی و عشق، او را  با توهمات خود زندانی کرده و قوانین ممنوعیت را برای همسر خود وضع می کند. مثلا: جواب دادن به تلفن ممنوع؛ رفتن به خانه پدر و مادر ممنوع؛ سرزدن به دوستان ممنوع؛ درس خواندن و دانشگاه رفتن ممنوع؛ داشتن شغل ممنوع؛ اردو و مسافرت ممنوع؛ استفاده از رایانه و اینترنت ممنوع؛ خندیدن با صدای بلند در محیط خانواده و محارم ممنوع؛ تعریف و توضیح در مورد آقایان ممنوع؛ رفتن کنار پنجره ممنوع؛ نامه نوشتن ممنوع؛ بیرون رفتن از منزل ممنوع .
2 – شوهرهای سلطه جو، زورگو و کنترل کننده؟!
 چنین شوهرانی حق انتخاب را به کلی از همسرشان می گیرند و این حق انتخاب را فقط برای خود به رسمیت می شناسند. از تصمیم های مهم و کلی تا جزئی ترین مسائل باید زیر نظر آنها و به فرمان آنها باشد. به عنوان مثال بعضی از اعمال و مستبدانه این آقایان عبارتست از: تصمیم در انتخاب محل زندگی به تنهایی؛ تصمیم گیری در مورد فرزند داشتن؛ تصمیم در مورد رفت و آمد و میهمانی رفتن، تصمیم در ارتباط یا  قطع رابطه با بعضی از فامیل یا دوستان از روی دل خودشون؛ تصمیم گیری در مورد شغل خانم، تصمیم گیری در مورد رشته تحصیلی و محل تحصیل همسرشان بدون توجه به نظر او؛ انتخاب رنگ پرده ؛ انتخاب نوع مبل؛ انتخاب رنگ و نوع فرش؛ انتخاب ظروف و لوازم منزل، در اختیار گرفتن و  به نام زدن سند شش دانگ ریموت تلویزیون و ویدئو، انتخاب و تماشای برنامه های دلپسند خود از تلویزیون بدون توجه به خانواده و همسرشان؛ انتخاب نوع و رنگ لباس داخل منزل خانمشان؛ دستور به خانمشان در مورد چگونه فکر کردن، چگونه حرف زدن، چگونه احساس کردن و چگونه رفتار کردن. ( خانواده سخت گیر در تربیت)
[ سه شنبه 90/6/22 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]
چگونگی آموزش مسائل جنسی به فرزندان

همانطور که به بچه ها یاد می دهیم چگونه دستهایشان را قبل از غذا بشویند آموزش مسائل جنسی هم به همین سادگی می باشد . …

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/6/18 ] [ 4:27 عصر ] [ عظیمی پور ]

یکی از گلایه های رایج زنان به خواب رفتن مردان بلافاصله پس از رابطه ی جنسی است. چندین عامل در میل به خواب رفتن پس از رابطه ی جنسی دخیل می باشند که  در مردان این فاکتورها قدرتمندتر عمل می کنند:

رابطه ی جنسی معمولا عصر هنگام  یا در شب صورت می گیرد یعنی پس از بازگشت مردان از سر کارشان. بنابراین خستگی مردان پیش از برقراری رابطه جنسی یکی از فاکتورها می باشد.

ارگاسم در مردان با انزال توأم است. مردان پیش از ارگاسم و انزال یک سطح بالای تنش را در بدن خود تجربه می کنند. سپس پس از انزال یک احساس رهایی و آزادسازی انرژی را تجربه می کنند که باعث خستگی جسمی مردان می شود. 

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/6/18 ] [ 12:25 عصر ] [ عظیمی پور ]

باورها و اعتقادات ذهنی نقش بسیار حساسی در احساسات ما و رفتار ما دارند. این مسأله قابل انکار نیست.

اگر من باور داشته باشم که " الف باید برابر با ب باشد" و این در زندگی من اتفاق نیفتد نتیجه اش می شود نا امیدی، عصبانیت، افسردگی...

به یک روز زندگی خودتون دقت کنید. در زمان هایی که اضطراب و نا امیدی به شما غلبه می کنه دقت کنید که کدوم یکی از باورهای شما غلط از آب دراومده که شما رو به چنین احساس نا خوشایندی کشانده؟

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 7:0 عصر ] [ عظیمی پور ]
نگاه قرآن به روابط جنسی

انسان در حین کار و زندگی روز مره خستگی روحی و جسمی پیدا می کند و نیاز مند به تمدید قوا می باشد ، همان گونه که غذا و آب و خواب موجب تمدید نیرو می شود ؛غریزه جنسی نیز از غرایزی است که خالق برای کسب آرام …

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 6:0 عصر ] [ عظیمی پور ]
<      1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.