سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

در کانون خانواده آنچه که باعث تداوم و بقای صمیمیت می گردد رفتارها و اعمال زن و مرد نسبت به هم است. در این میان نقش یک زن می تواند در ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم و قابل توجه باشد، اگر چه ازدواج آسان نیست اما استمرار و تداوم آن بسیار مشکل تر و سخت تر است، اما در این ایمیل به آنچه که زنان باید از مردان و زندگی مشترک خود بدانند می پردازیم. شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود.

  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/6/22 ] [ 6:3 عصر ] [ عظیمی پور ]

در گردشگری جنسی و سفر به مکان‌های هیجان‌انگیز، افراد محدودیت‌های موجود در منازل خود را نخواهند داشت. در شهرهای خارجی، مردان امکان همه نوع سوءاستفاده و بدرفتاری با زنان و دختران را به روش‌هایی که در کشورهای خودشان بسیار خطرناک و یا پردردسر است، خواهند داشت.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/6/21 ] [ 10:58 عصر ] [ عظیمی پور ]

اینکه والدین علاقه زیادی به سر و سامان گرفتن فرزندان خود دارند، قابل انکار نیست. بالطبع اصرارشان برای ازدواج هم کاملاً طبیعی است. اما گاهی ممکن است اصرار والدین از حد طبیعی خود خارج شده و حالت اجبار و زور بگیرد. یا حتی فرزندان برای خاتمه دادن به این اصرارها و رهایی از برزخی که در خانواده دارند، تن به ازدواج با فرد مورد نظر والدینشان بدهند؛ به این امید که شاید عاقبت این ازدواج خوب باشد و محبتی که در دلشان ندارند، در طول زندگی به وجود بیاید.
اما واقعیت این است که ازدواج های چنینی به دلیل عدم عشق و علاقه طرفین به یکدیگر و حتی تنفر از هم در بیشتر مواقع به سردی و جدایی می انجامد. به همین دلیل توجه دختر و پسر و والدینشان برای جلوگیری از وقوع چنین ازدواج هایی لازم و ضروری می باشد.

  ادامه مطلب...

[ شنبه 91/6/18 ] [ 10:23 عصر ] [ عظیمی پور ]

اولی: به نظر تو، ادیسون به ما خدمت کرده است؟!
دومی: معلوم است که به ما خدمت کرده! این چه سوال ناشیانه ای است که می پرسی؟!
اولی: اما به نظر من ادیسون ضربه بزرگی به ما و تمام افراد عالم زده است!
دومی: این که ادیسون برای ما لامپ ساخته، کجایش ضربه به بشریت است؟!
ولی: یعنی تو معتقدی که خداوند حکیم نیست؟!
دومی: ما داشتیم در مورد ادیسون حرف می زدیم، این بحث به حکیم بودن خدا چه ربطی دارد؟!

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/6/10 ] [ 1:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

سومی: من حرف‌های تو را قبول ندارم!
اولی: کدام حرف‌هایم را؟!
سومی: من قبول ندارم که تمدن «غرب» و یا «علم» و «تکنولوژی» شیطانی است، ولی تو معتقدی که تمدن غرب «شیطانی» است.
اولی: البته من این اعتقاد را دارم، ولی مگر شما جور دیگری فکر می‌کنید؟!
سومی: بله! من معتقدم هر چیزی در این عالَم، خوبی‌های دارد و بدی‌هایی. تمدن «غرب» هم همین طور است. «علم» و «تکنولوژی»، اصلاً غربی و غیر غربی ندارد. این‌ها همه دستاوردهای بشری هستند و اختصاصی به هیچ قوم و ملتی ندارد. ما باید «علم» و «تکنولوژی» و سایر خوبی‌های تمدن «غرب» را بگیریم، ولی بدی‌های آنها مثل استعمار دیگران یا فرهنگ بی‌بند و باری و غیره را نگیریم.
اولی: این پیشنهاد خوبی است. ولی یک سؤال. اگر می‌توان همه خوبی‌های تمدن غرب را به راحتی گرفت و بدی‌هایش را رها کرد، چرا خود غربی‌ها این کار را نمی‌کنند؟!

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/6/9 ] [ 1:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

چهارمی: من گفت و گوی شما با دومی و سومی را شنیدم. به نظرم بخشی از حرف‌های شما قابل فکر است، ولی نمی‌توانم تمام حرف‌های شما را بپذیرم.
اولی: همین که می‌خواهید روی حرف‌های بنده فکر ‌کنید، مایه خوشحالی است. با این حال اگر سؤالی داشته باشید، می توانم پاسخ بدهم.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/6/8 ] [ 1:0 صبح ] [ عظیمی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.