سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان
[تصویر: 1258311061_28_a6281a24e6.jpg]

مقدمه:
یکم :
هر ‌پسری بر اساس سلیقه، طرز نگرش،‌اعتقادات،‌وضعیت اقتصادی، احساسات،‌ و تفکر خود به دنبال همسر می گردد.
دوم :
در بین پسرها هم مثل دختران پراکندگی و تفاوت گسترده ای وجود دارد، یعنی هر پسری بر اساس مواردی که در بند یک برشمردیم ، دیدگاههای مختلفی برای انتخاب همسر دارد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/26 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

نویسنده: هندری وایزینگر

مترجم: پریچهر معتمد گرجی

قبل از آن که چیزی به همسرتان بگویید که بوی انتقاد داشته باشد، به سوالات اساسی زیر پاسخ دهید:

به چه دلیل انتقاد میکنم؟

اگر دلیل خوب و سازندهای ندارید. پس چیزی نگویید.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/12/13 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

جملههای انتقادی خود را بیشتر با لغت «من» به جای «تو» و به صورت میل و‌آرزو به جای بدگویی و تهمت زدن بیان کنید. مثلاً به جای «ریشهایت صورتم را میخراشد، چرا قبلاً اصلاح نکردی» بهتر است گفته شود: «وقتی صورتت نرم و اصلاح شده است، واقعاً لذت میبرم و احساس خوبی به من دست میدهد.» انتقادی مانند «چرا اصرار داری موقع عشق ورزی چراغ خاموش باشد؟» نتیجهی بهتری خواهد داشت، اگر که گفته شود «دوست دارم موقع عشقورزی صورت و بدنت را ببینم

از انتقادهای گنگ و بیمسمی بپرهیزید. یک پزشک متخصص درمان مشکلات جنسی میگوید «اخیراً دیدهام که بسیاری از مراجعین من میگویند همسرشان آنها را به خاطر کسالت بار بودن زندگی جنسیشان ملامت میکند. اما نکتهی اصلی در این شکایت چیست؟ کسالت بار بودن میتواند طیف رنگارنگی از مسایل و مشکلات جنسی را در بر بگیرد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/12/13 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

تأهل، در مورد همه ی ابنای بشر ماهیتی سرشتی دارد و غالب وجود آن عالمگیر میباشد. لذا تفاوت فرهنگها موجب دگرگونیهای اساسی در قواعد آن نمیشود! مطالبی که در ذیل می آید بر اساس تحقیقاتی است که استیون ناک ( Steven I.nox ) استاد جامعه‌شناسی دانشگاه ویرجینیا، پیرامون “علل و پیامدهای تغییرات در خانواده آمریکایی” انجام داده است.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/6/30 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

متاسفانه بسیاری از زوجین در نوع رابطه ی خود با جنس مخالفشان سردر گم اند.
به خاطر بالا رفتن آمار طلاق و ازدواج های نا موفق،دختران و پسران امروز از ازدواج می ترسند و مشکلات اقتصادی نیز مانع تن دادن طرفین به ازدواج و قبول مسؤولیت می شود، در عین حال نیاز عاطفی و جنسی به جنس مخالف چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن چشم پوشی کرد. این مسائل دختران و پسران را به سمت روابط جنسی غیر استاندارد و ناصحیح یا به عبارتی ناسالم می کشاند که سرانجام پس از مدتی کوتاه، شکست عاطفی، ضربه ای شدید به روح و فکر آنان وارد می سازد که افزون بر تنفر از جنس مخالف و روابط عاطفی، باعث به وجود آمدن احساسی نامطلوب در آن ها می شود.  
[ شنبه 90/6/26 ] [ 12:4 عصر ] [ عظیمی پور ]

   اطفال در طول رشد به تدریج به شناسایی مادر، افراد پیرامون و محیط اطراف می پردازند. ذهن آنها مانند خزانه بزرگی است که روز به روز اطلاعات جدیدی به آن اضافه می شود، چنانچه این اطلاعات به شیوه مناسب و از راه درست به آنها داده شود، آن را یاد می گیرند. اما در صورتی که اطلاعات مورد نیاز خود را که برای دانستن آن کنجکاو شده اند، به شیوه مناسب در اختیار آنها قرار ندهیم، از راه های دیگری به آن دست می یابند که هیچ معلوم نیست چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/6/26 ] [ 12:1 عصر ] [ عظیمی پور ]

ravan_shaenasi

 

 روانشناسان هم همچون دیگر مردم عصبانی می‌شوند، اما از شیوه‌های سالم برای ابراز آن بهره می‌گیرند.

در بین عامه مردم باورهای غلطی شکل گرفته که تعدادی از این باورها ناشی از اعتقاد غلط گذشتگان و تعدادی از آنها ناشی از فقر دانش و میزان همنوایی بالا در میان مردم است که البته این باورهای غلط در زمینه های گوناگون به چشم می خورد و زمینه ساز بسیاری از کج اندیشی ها و تصمیم های غلط در زندگی بسیاری از ماست.
[ شنبه 90/6/26 ] [ 11:58 صبح ] [ عظیمی پور ]
   1   2   3   4   5      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.