سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

آنچه پدران باید درباره طرز برخورد با دخترشان بدانند:هنوز از زمانی که پدرها نقش رییس خانه را بازی می‌کردند، مدت زیادی نگذشته. اما این روزها برخلاف آن روز و روزگار، پدرها به فرزندان‌شان بسیار نزدیک‌تر شده‌اند….

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 11:30 عصر ] [ عظیمی پور ]

هر انسانی از ابتدای زندگی خود با مسئله ای به نام ترس رو به رو بوده و بارها و بارها آن را تجربه کرده است. ترس ازآینده، ترس از اتفاقات ناگوار و یا ترس از یک اتفاق غیر منتظره همگی تجربه هایی هستند که افراد آنها را درطول زندگی خود لمس کرده اند. به اعتقاد برخی از روانشناسان علت بیشتر ترس های‌ انسان، ترس های تقلیدی و یا ترس های یادگرفتنی هستند. آیا شما تا به حال با خودتان فکر کرده اید که ترس ها چگونه به وجود می آیند و چه اتفاق هایی رخ می دهند که باعث می شوند یک چیز در نظر شما ترسناک بیاید و شما مجبورید از درون خود آنها را دور کنید؟ اصلاً درهنگام ترس چه فرآیندی در بدن ما به وجود می آید و چرا ما از اشیاء، اشخاص یا اتفاق های ترسناک، دوری می کنیم.

  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 10:57 عصر ] [ عظیمی پور ]

واقعیت تلخ است. در جامعه ما کمتر زوجی راه خوشبختی را درست یاد گرفته. خیلی عجیب است؟ باور کنید نیست. نه این که هیچ زوج خوشبختی وجود ندارد؛چرا اتفاقا کم هم نیستند، اگرچه خیلی زیاد هم نیستند؛ ولی اجازه بدهید در تعریف خوشبختی هم به توافق برسیم. همه زوج هایی که زیر یک سقف زندگی می کنند و صدای دعواهای شان را تا به حال هیچ همسایه ای نشنیده، لزوما خوشبخت نیستند. نه تنها خوشبخت نیستند که حتی ممکن است طلاق گرفته باشند. عجیب است؟ باور کنید نیست. طلاق، از نظر مشاوران خانواده، فقط با امضا کردن یک برگه اتفاق نمی افتد. خیلی زوج ها سال هاست طلاق گرفته اند و کنار هم دارند زندگی می کنند. شاید شما هم فقط اگر کمی چشم های تان را باز کنید و گول لبخندهای زورکی آدم ها به یکدیگر را نخورید، متوجه حضور این زوج های «طلاق عاطفی» گرفته، می شوید.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/9/13 ] [ 10:47 عصر ] [ عظیمی پور ]

آیا از اینکه ازدواج کرده اید پشیمان شده اید؟ آیا تابه حال به خودتان گفته اید، “از اینکه ازدواج کردم پشیمانم”؟ آیا ازدواج خوبی دارید یا بد؟ اگر می توانستید از نو شروع کنید، آیا انتخابتان باز این بود که با همسرتان ازدواج کنید؟

  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/9/7 ] [ 7:0 عصر ] [ عظیمی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.