سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

یکی از گلایه های رایج زنان به خواب رفتن مردان بلافاصله پس از رابطه ی جنسی است. چندین عامل در میل به خواب رفتن پس از رابطه ی جنسی دخیل می باشند که  در مردان این فاکتورها قدرتمندتر عمل می کنند:

رابطه ی جنسی معمولا عصر هنگام  یا در شب صورت می گیرد یعنی پس از بازگشت مردان از سر کارشان. بنابراین خستگی مردان پیش از برقراری رابطه جنسی یکی از فاکتورها می باشد.

ارگاسم در مردان با انزال توأم است. مردان پیش از ارگاسم و انزال یک سطح بالای تنش را در بدن خود تجربه می کنند. سپس پس از انزال یک احساس رهایی و آزادسازی انرژی را تجربه می کنند که باعث خستگی جسمی مردان می شود. 

ارگاسم باعث آزادسازی هورومون های آندروفین و اکسی توسین می شود. این مواد ایجاد نشاط، خوشی، آرمیدگی، تمدد اعصاب و خواب آلودگی می کنند. بنابراین مردان سست، بی حال و ریلکس شده و روند به خواب رفتن تسهیل می شود.

مردان قبل و حین ارگاسم معمولا نفس خود را حبس می کنند، چرا که تصور می کنند این عمل باعث افزایش لذت جنسی در آنها می شود. نگهداشتن نفس موجب محرومیت مغز از اکسیژن می شود. همین امر باعث خواب آلودگی و خستگی می شود.

هنگام برقراری رابطه ی جنسی مردان انرژی زیادی مصرف می کنند که باعث خستگی و خواب آلودگی می شود.

هجوم خون پس از ارگاسم عضلات را از گلیکوژن(ماده انرژی زا) تخلیه می کند و از آنجایی که مردان از توده عضلانی بیشتری برخوردارند بنابراین احساس خستگی بیشتری می کنند.

نکته: ارگاسم زنان عکس ارگاسم مردان بوده و باعث افزایش هوشیاری زنان می شود. به همین خاطر زنان پس از رسیدن به ارگاسم بیشتر برای تجربه ارگاسم های بعدی ابراز تمایل می کنند.

نکته: مردان پس از رسیدن به ارگاسم تمایل به خوابیدن داشته اما زنان نیاز به نوازش کردن پیدا می کنند.


[ جمعه 90/6/18 ] [ 12:25 عصر ] [ عظیمی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.