سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

  السلام  علیک یا ثامن الائمه


پنج صفت مهم

عن الرّضا علیه السلام
خمـسٌ مـن لـم تکـن فیه فلاتـرجـوه لشـىءٍ مـن الـدنیـا و الاخـرةمن لم تعرف الوثاقه فى ارومتهو الکرم فى طباعهوالرصانة فى خلقهوالنبل فى نفسهو المخافة لربّه
[ پنج شنبه 90/7/14 ] [ 7:21 عصر ] [ عظیمی پور ]
[ پنج شنبه 90/7/14 ] [ 7:16 عصر ] [ عظیمی پور ]
[ پنج شنبه 90/7/14 ] [ 7:6 عصر ] [ عظیمی پور ]
[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 1:6 صبح ] [ عظیمی پور ]

حساس بودن والدین نسبت به ویژگیهاى رفتار جنسى کودکان خود و اینکه چگونه و از چه سنى باید کودک خود را دراین زمینه آگاه کنند تا درکسب هویت جنسى خویش موفق باشند، محور بخش نخست گفتگو بود که از نظر خوانندگان محترم گذشت. دکتر قاسم زاده در واپسین بخش این گفتگو به سایر موقعیتهایى اشاره مى کند که در مواجهه والدین با کودکان و در خصوص رفتارهاى جنسى باید مورد تأمل و دقت قرار گیرد. این گفتگو را بخوانید.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 12:49 صبح ] [ عظیمی پور ]

خودارضائی با نام علمی ( masturbation ) به معنای انجام عملی توسط خود فرد جهت رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارضای جنسی (urgasm ) بدون عمل نزدیکی (intercours ).البته این تعریف کامل نمیباشد چون ممکن است این عمل توسط همسر و زوج جنسی بدون عمل نزذیکی صورت گیرد. لذا اصطلاح (masturbation ) طیف گستردهای را شامل میگردد که بسته به مذهب و فرهنگ و شرایط روحی و جسمی فرد متفاوت است وممکن است در فردی بعنوان اقدام درمانی یا بعنوان قسمتی از نزدیکی قلمداد گردد.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 12:42 صبح ] [ عظیمی پور ]

درزمان بلوغ باید راجع به مسائل جنسی و بهداشت بلوغ بی‌پرده ‌تر صحبت کرد، درست است؟ در این سن آموزش باید چطور باشد؟ چون این سؤال خیلی از خانواده‌هاست. آنها احساس می‌کنند وقتی فرزندشان بالغ می‌شود ، خودشان بیشتر دستپاچه می‌شوند. نمی‌دانند چطور درباره ی این مسائل باید سر صحبت را باز کنند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/7/12 ] [ 12:33 صبح ] [ عظیمی پور ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.