سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

بالاخره زنان امروز خانه دارن یا شاغل ؟!

در گذر از سنت به مدرنیته، گرایش زنان به تحصیلات و حضور در جامعه بیشتر شد و این اتفاق افتاد ولی آن چه در عمل به وقوع پیوسته به نفع خانم ها نبوده است!!

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/7/1 ] [ 6:18 عصر ] [ عظیمی پور ]


بی تردید خواب خوب، چه از لحاظ کیفیت و چه از نظر کمیت برای سالم زیستن با اهمیت است . متأسفانه آمار دقیقی از اختلالات خواب در کشورمان موجود نیست ولی از نظر شیوعِ این اختلالات ، ذکر همین نکته کافی است که در ایالات متحده بیش از یکصد میلیون نفر در سنین مختلف به طور معمول از خواب شبانه ی مطلوب محروم اند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/7/1 ] [ 4:58 عصر ] [ عظیمی پور ]

استرس:با تمرکز بر رنگ آبی آسمانی در خود احساس آرامش بوجود می آید.رنگ آبی بوجود آمدن این احساس را تسریع می کند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/7/1 ] [ 4:55 عصر ] [ عظیمی پور ]
این آخرین و استانداردترین تست شخصیت شناسى است که این روزها در اروپا بین روانشناسان در جریان است. پاسخهایش هم اصلاً کار دشوارى نیست. کافى است کمى به خودتان رجوع کنید. یک کاغذ و قلم هم کنار دستتان باشد و جوابی را که انتخاب می کنید یادداشت کنید که بتوانید امتیازهایى که گرفته اید جمع بزنید.

ادامه مطلب...
[ جمعه 90/7/1 ] [ 4:53 عصر ] [ عظیمی پور ]

 

متادون چیست؟ متادون متعلق به گروهی از مواد به نام شبه افیونهاست. شبه افیونها موادی با ساختار شیمیائی و عملکردی شبیه به مورفین هستند ( طبیعی و صناعی )، یکی از زیر گروههای شبه افیونها خانواده مواد افیونی است که شامل داروهای تسکین دهنده درد عصبی مرکزی طبقه بندی میشوند بدین صورت که کارکرد آنها به عنوان کاهش فعالیت این سیستم است. الکل،کانابیس، بنز و دیازپینها ( شامل دیازپام، لورازپام و...) موارد دیگری از داروهای مضعف هستند. متادون به صورت صناعی ساخته میشود و به عنوان جانشینی برای درمان افراد و ابسته به هروئین و سایر شبه افیونها به کار میرود. طول مدت اثر آن بسیار طولانی تر از هروئین است به طوری که مدت اثر یک دوز واحد آن تقریباً 24 ساعت است درحالیکه درمورد هروئین ممکن است فقط 2 ساعت باشد. در یک برنامة درمانی معمولاً متادون به صورت محلولی در آب میوه تجویز میگردد.

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/7/1 ] [ 4:15 عصر ] [ عظیمی پور ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.