سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

1-لذت جویی جنسی.

2- اعمال قدرت: این متجاوزین هوادار خشونت فیزیکی و مرد سالاری میباشند. معمولا قصد به قتل رساندن قربانی را نداشته و تنها میخواهند به قربانیان خود ضربه روحی وارد ساخته و آنان را تحقیر کنند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/9 ] [ 6:59 عصر ] [ عظیمی پور ]

تعریف تجاوز جنسی

بـه جـرمـی اطلاق میگردد که در آن قربانی بر خلاف میل و اراده اش مجــبور به برقراری رابطه جنسی تحمیلی با فرد متجاوز میگردد.

 تصورات غلط در رابطه با این پدیده

*  تـجـاوز جـنـسی نـوعی رابـطه جنـسی میـباشد:

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/9 ] [ 6:57 عصر ] [ عظیمی پور ]
www.toppatogh.com | چشم چرانی های همسران

داغ این ننگ بر مردان زده شده است که نگرششان به زن‌ها کوته‌ فکرانه است. به دلایلی بیشتر زنان تصور می‌کنند که مردها فقط به دنبال رابطه ‌جنسی هستند اما...

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/7/8 ] [ 11:0 صبح ] [ عظیمی پور ]
چند کلمه را میتوانید به خاطر بسپارید؟

به لیست کلمات زیر به مدّت 2 دقیقه نگاه کنید. سعی کنید آنها را به خاطر بسپارید.
سپس صفحه نمایشگر کامپیوترتان را خاموش کنید و یک صفحه کاغذ سفید بردارید و ظرف مدّت 2 دقیقه، هر تعداد از آن کلمات را که یادتان بود روی کاغذ بنویسید:
[ جمعه 90/7/8 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]
به این ده سوال پاسخ دهید تا دریابید که چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید سپس امتیاز های خود را جمع کرده و نتیجه حاصل را مشاهده نمایید.
1- هنگامی که غمگین و ناراحت هستید ، آیا می توانید علت ناراحتی خود را پیدا کنید؟
همیشه 4 امتیاز
بیشتر اوقات 3 امتیاز
برخی مواقع 2 امتیاز
به ندرت 1 امتیاز
[ جمعه 90/7/8 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]
کلید
1. به قصد اصلاح، درمان و یا هدایت با کسی ازدواج نکنید و فراموش نکنید ازدواج درمانگاه نیست! چشمتان را خوب باز کنید ببینید آیا با همین خواستگارتان بدون هیچ تغییر و اصلاحی در رفتارش، عقایدش، وضع علمی و مالی‌اش می توانید زندگی کنید یا نه؟ و بر مبنای همین الان، کاملا واقع بینانه، تصمیم بگیرید.
[ شنبه 90/7/2 ] [ 7:55 عصر ] [ عظیمی پور ]

 

صله رحم

تفاوت های عمیقی در نگرش و رفتار نسل جوان امروز با نسل جوان گذشته، در زمینه نوع آشنایی ها، ازدواج و تشکیل خانواده، محل زندگی، ارتباط زوجین با خانواده هایشان و با خویشاوندان و اقوام همسرشان مشاهده می شود. در زمانهای نه چندان دور، اکثریت قریب به اتفاق دختر خانمها با خانواده های همسرشان همسفره می بودند - در مواردی هم آقا پسر با خانواده عروس همسفره می شد-  و در اتاقی که در جواراتاق سایرعروس های آن خانواده و مادرهمسرشان قرار داشت، سکنی می کردند تا در زمانی مقتضی زندگی مستقل خود را بیازمایند و حتی گاها به همین سبک، زندگی زناشویی خود را به پایان می رسانند. اما به مرور زمان سبک زندگی مستقلانه و شخصی جایگزین این سبک زندگی گروهی شد و در امروزه زمانی هیچ یک از طرفین، علی الخصوص دختر خانم ها، حاضر به تجربه چنین سبک زندگی نمی باشند و از همان ابتدای تصمیم برای ازدواج، در اندیشه استقلال از خانواده هایشان هستند و متمایل به تجربه زندگی بدون حضور والدین خود و همسرشان می باشند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/7/2 ] [ 7:50 عصر ] [ عظیمی پور ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.