سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

مقدمه

با توجه به گسترش جدید پژوشهای تجربی در زمینه روانشناسی کودک و به ویژه به کمک دانش رفتاری و داده های اساسی که روانشناسی سنجشی در مورد پرورش سیستمهای عصبی مرکزی ارائه داده اند نگرش بزرگسالان در جهات مختلف رفتار کودکان دستخوش تغییرات مختلفی شده است به تازگی دنیای کودکان و گرایش کودک به دویدن ، بازی کردن ، خط خطی کشیدن و نقاشی کردن را امری غریزی و وابسته به دنیای مخصوص رؤیایی کودکان دانسته اند .

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/5/5 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

دراینجا بحثى درباره «متعه» و پاسخ بسیارى از ایرادهایى که از عدم توجه به فلسفه، و شرایط، و حدود و قیود آن ناشى مى شود، را بیان مى کنیم.
اخیراً در پاره اى از نشریات یک بحث به اصطلاح علمى درباره «ازدواج موقت» تحت عنوان مسأله اى به نام «صیغه»! مطرح شده بود که نمونه کاملى از دخالت افراد غیر صلاحیت دار در مسائل حقوقى و مذهبى بود.
گردانندگان این مجله ضمن سفسطه ها و فریب کارى هاى روشنى خواسته اند درباره این قانون اسلامى دست به سمپاشى زده و آن را طور دیگر جلوه دهند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/4 ] [ 11:24 عصر ] [ عظیمی پور ]

 

ترک عادت های غذایی غلط آسـان بـوده و موجب خواهد شد تا از زندگی سالم تر و اندامی متناسب تر برخوردار شده و از غذاخوردن بیشتر لذت ببرید. برخی از این عادتها از این قرارند...
در دنـیای اینترنـت پـرسـرعـت، ماشـیـن های خـودپــرداز، اتومبیل های تندرو و غذاهـای حـاضـری، وقـت گـذاشـتـن برای حفظ عادت های سالم و مناسب غذایی دشـوار بنـظر می رسد.غذاخوردن که پیش ازاین یک اولویت مهم محسوب می شد، به موضوعی جنبی تبدیل گشته است که توجه زیـادی به آن نشده و معمولا در لابه لای کارهای روزانه دیگر گنجانده می شود. گذشته از این، برخی از عادت های غذایی که بتصور شـما موجب کاهش وزن می گردند، در واقع ممکن است منجر به افزایش وزن شوند. خوشبختـانه ترک عادت های غذایی غلط آسـان بـوده و وقـت زیادی نمی گیرد و موجب خواهد شد تا از زندگی سالم تر و اندامی متناسب تر برخوردار شده و از غذاخوردن بیشتر لذت ببرید. برخی از این عادت های نادرست بشرح زیر می باشند:

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/4 ] [ 11:10 عصر ] [ عظیمی پور ]

مقدمه

بهترین زمان برای تربیت کودکان از سنین اولیه تا دوازده سالگی و مهمترین مکان محیط خانه و صالح‌ترین افراد والدین کودک می‌باشند. والدین آرزو دارند که فرزندانشان دارای خصوصیات اخلاقی عالیه انسانی بوده و استعدادهای مثبت در آنها پرورش یافته و شخصیتی عالی داشته باشند. اما در صورتی که روند صحیحی در رساندن فرزندانشان به این مقصود نداشته باشند از همان قدمهای نخستین کودک را از مسیر درست خود دور می‌سازند. به جز محیط خانواده و رفتار والدین با کودک محیط اجتماعی و عامل محیط و حتی وراثت کودک در این راه حائز اهمیت است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/5/4 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]

 

مصرف مواد غذایی که منبع ویتامین B، C و روی هستند، در کاهش استرس ناشی از قرار گرفتن در هوای گرم بسیار کمک‌کننده است.

 علیرضا ابوالفضلی کارشناس تغذیه ضمن بیان این مطلب افزود: بنابراین مصرف انواع میوه‌ها و سبزیجات ‌تازه به همراه مواد غذایی دریایی در فصل گرما بسیار مفید است.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/5/2 ] [ 2:57 صبح ] [ عظیمی پور ]
<      1   2   3   4      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.