سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

سینمای ایران نسبت به همتایان غربی‌اش امتیاز ویژه‌ای دارد، چون آن ور دنیا روزی نیست که از این جور خبرهای طلاق و ازدواج به گوش نرسد؛ حتی کار به زندگی‌های چندروزه هم کشیده است. اما به هر حال این‌ور هم خبرهایی بوده است؛ هرچند خیلی کم و انگشت‌شمار. چندتایی از این طلاق‌ها را مرور کرده‌ایم تا نشان دهیم هرچند طلاق اتفاق خوشایندی نیست، اما می‌توان پس از آن زندگی موفقی داشت و با همسر سابق نیز با احترام برخورد کرد.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/5 ] [ 5:0 عصر ] [ عظیمی پور ]

روزنامه بریتانیایی «ایندی‌پندنت» در آستانه هشتم ماه مارس، روز جهانی زن، فهرستی از بهترین و بد‌ترین کشورهای جهان برای زندگی، کار و حقوق زنان را منتشر کرده است

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/5 ] [ 1:35 صبح ] [ عظیمی پور ]

آزمونی برای تعیین تیپ شخصیت شما

انواع و اقسام پرسشنامه‌های شخصیتی معتبر وجود دارند که می‌توانند ته‌وتوی شخصیت شما را بریزند روی کاغذ و شما را در شناخت بهتر خودتان یاری دهند. اما جالبی پرسشنامه‌ی زیر به این است که علاوه بر رو کردن برخی ویژگی‌های شخصیتی‌ شما، می‌تواند پیش‌بینی کند که آیا شما مستعد بیماری‌های قلبی هستید یا نه! چرا؟ اول تست را بزنید؛ تا بعد!

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/1/4 ] [ 10:58 عصر ] [ عظیمی پور ]

((وَیَوْمَ یَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَى یَدَیْهِ یَقُولُ یَا لَیْتَنِی اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِیلًا یَا وَیْلَتَى لَیْتَنِی لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِیلًا لَقَدْ أَضَلَّنِی عَنِ الذِّکْرِ بَعْدَ إِذْ جَاءَنِی وَکَانَ الشَّیْطَانُ لِلْإِنسَانِ خَذُولًا )) فرقان ، 27 تا 29 .

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/1/4 ] [ 10:37 عصر ] [ عظیمی پور ]

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTHx78ykqlHcmkF-f1GXKsFVRa_dMbODFy2oXTrAK2gIHR2RW8QqA

همیشه پیش شوهرتون آرایش کرده و خوش تیپ باشید. بهترین لباسهاتونو بپوشید. سعی کنید لوند باشید. ناز و عشوه براش داشته باشید. تنوع رو تو ظاهر رعایت کنید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/1/2 ] [ 12:0 صبح ] [ عظیمی پور ]
<      1   2   3      
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.