سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

 انتخاب همسر با کدام « متر»؟

از زمان های خیلی دور همواره این سوال بین روان شناسان خانواده مطرح بوده است که آیا شباهت ها باعث به وجود آمدن ازدواج موفق می شود یا تفاوت ها؟ پژوهش های به عمل آمده نشان می دهد که باثبات ترین ازدواج ها آنهایی هستند که زن و شوهر بیشترین شباهتها را با هم داشته اند. استفن وایت معتقد است: « با توجه به بررسی های بالینی، شباهت های اخلاقی و شخصیتی زن و شوهر روی موفقیت ازدواج آنها نقش تعیین کننده ای دارد».
[ شنبه 90/11/29 ] [ 11:7 عصر ] [ عظیمی پور ]

 هنگامی می‌گوییم فردی به بیماری  افسردگی مبتلا می‌شود، که علائم  خاصی را تقریبا در هر روز، در تمام طول روز، برای دو هفته یا بیشتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز  ،  اگر شما افسرده‌اید، ممکن است سر درد، درد‌های مبهم یا حاد یا مشکلات گوارشی و  جنسی داشته باشید. افراد سالمندتر مبتلا به افسردگی ممکن است احساس سردرگمی  یا مشکلاتی در تفهیم خواسته های ساده خود داشته باشند. 

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 1:0 عصر ] [ عظیمی پور ]

دلیل این همه مشاجره زوجهای جوان چیست؟‏

تمام زوج ها هرازگاهی با یکدیگر به مشاجره می پردازند و دلایل این مشاجرات نیز میان همه آنها عمومیت دارد.
پنج عامل اصلی مشاجره میان زوجین در زیر می آید:
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 1:41 صبح ] [ عظیمی پور ]

تأثیر پدر بر رشد روانی دختر

هنوز از زمانی که پدرها نقش رییس خانه را بازی می‌کردند، مدت زیادی نگذشته. اما این روزها برخلاف آن روز و روزگار، پدرها به فرزندان‌شان بسیار نزدیک‌تر شده‌اند....
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 1:38 صبح ] [ عظیمی پور ]

شوهر من به تماشای فیلم های مستهجن علاقه فروانی دارد!!

سوال:
شوهرم عادت کرده تا اغلب اوقات از طریق تماشای فیلم های پورنو ارضا شود؛ در این مواقع احساس می کنم که من دیگر برایش جذاب نیستم. این حس بسیار آزارم می دهد و نگران آینده زندگی مان می شوم. آیا نگرانی من بیهوده است؟
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 1:31 صبح ] [ عظیمی پور ]

جهت اشنایی دوستان با سایتهای آموزش وپرورش و برخی دانشگاهها

http://www.eduphysics.com/forum/index.php?topic=387.0


[ یکشنبه 90/11/23 ] [ 12:33 صبح ] [ عظیمی پور ]

اختلال عاطفی فصلی یا موسمی (به انگلیسی: Seasonal affective disorder) (با نام اختصاری SAD) یا افسردگی زمستانی نوعی افسردگی است که با کوتاه‌شدن روزها در فصل پائیز و زمستان سر رسیده و در بهار و تابستان از بین می‌رود.

پرخوابی، پرخوری و کندی روانی و حرکتی از بارزترین ویژگی‌های آن است. به‌هم خوردن متابولیسم ملاتونین از عوامل آن است و قرار گرفتن در معرض نور شدید آن را درمان می‌کند - به نقل از ویکی پدیا -

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/11/21 ] [ 5:35 عصر ] [ عظیمی پور ]
   1   2   3      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.