سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رازهای موفقیت زندگی
قرآن آنلاین
http://s1.picofile.com/shiat/giv.gif
سخنان بزرگان
لینک دوستان

bolooghe7

 ظاهر شدن علائم بلوغ از جهت فیزیکی و هورمونی در دختران قبل از سن 8 سالگی و در پسران قبل از سن 9 سالگی بلوغ زودرس اطلاق می گردد .

ادامه مطلب...

[ جمعه 91/2/29 ] [ 11:0 عصر ] [ عظیمی پور ]

مترجم: فاطمه بهاء، دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی

 همه ما این تجربه را داشته‌ایم که ندانیم کجا هستیم. سرگردان بودن احساس مطبوعی نیست و حتی می‌تواند ترسناک باشد، اما خوشبختانه این احساس برای اکثر ما یکحالت موقتی است.
[ سه شنبه 91/2/26 ] [ 6:46 عصر ] [ عظیمی پور ]

بلوغ و نوجوانی,دوران بلوغ,ویژگی های بلوغ

بلوغ و نوجوانی

نوجوانی، بلوغ و جوانی دوران حساس زندگی هر فردهستند. دوران نوجوانی زمانی است که تغییرات ظاهری و درونی با هم همراه می شوند تا کمال فرا رسد.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:39 صبح ] [ عظیمی پور ]

 

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید ... شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روانشناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این 17 نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/2/12 ] [ 4:0 عصر ] [ عظیمی پور ]

آنچه در این مقاله می خوانید  آثار رابطه ی اشتباه با جنس مخالف است(دوستی از دوجنس مخالف)

ارتباط دختر و پسر و شرایط آن
یکی از نیازهای اساسی زندگی انسان، تعامل و ارتباط با دیگران است. انسان در طول رشد خود، پیوسته برای بقا و پیشرفت خویش، محتاج ارتباط با دیگران است که بین این امر با سلامت رابطه ای نزدیک وجود دارد. تمام انسان ها به دنبال یافتن کسانی هستند که با آن ها احساس خوش بختی کنند و از زندگی با آن ها لذت ببرند و در کنارشان منفعت بیشتری کسب کنند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/7 ] [ 1:15 صبح ] [ عظیمی پور ]

تهدید به خودکشی شاید به اندازه اقدام به خودکشی جدی نباشد اما برخی ضروریات وجود دارد که اطرافیان فردی که تهدید به خودکشی می‌کند، باید به آن توجه داشته باشند...

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/2/5 ] [ 7:0 عصر ] [ عظیمی پور ]

باهوش ترین انسان تاریخ ویلیام جیمز سایدیس امریکایی در سال 1898 میلادی (1277شمسی به دنیا آمد او در یک سالگی نوشتن را یاد گرفت و در 5 سالگی به 5زبان رایج دنیا تکلم میکرد و در 11 سالگی استاد دانشگاه هاروارد بود او سر انجام در 46 سالگی در سال 1944 میلادی درگذشت جالب توجه اینکه ضریب هوشی او 250 بوده است با این توصیف که ضریب هوشی انسان معمولی بین 85 تا 115 است و ایم رقم در انسانهای نابغه بین 155 تا 200 قرار دارد برای مثال ضریب هوشی گالیله را 180 تخمین میزنند و ضریب هوشی بیل گیتس بنیان گذار شرکت نرم افزاری مایکروسافت 160 است.

منبع : اینترنت


[ یکشنبه 91/2/3 ] [ 12:44 صبح ] [ عظیمی پور ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ
امکانات وب

.

.